دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP

دوربین مداربسته بولت IMOU IPC-F22FP با کیفیت 2 مگاپیکسل و رزولوشن تصویر 1080*1920 با دید در شب تمام اتوماتیک رنگی تا برد 30 متر و برای نصب در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی مناسب است.

شناسه محصول: DBN-IMOUF22FP-D

2,400,000 تومان

  • فروش از انبار فروشگاه دوربینو

انبار شیراز و تهران

  • حمل و نقل

اولین روز کاری

  • گارانتی معتبر

888 0690 0937

  • برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

6567 015 0990

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP، نقد و بررسی

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP جزو دوربین‌های بولت بی‌سیم شرکت چینی معتبر آیمو است که این شرکت زیر مجموعه تولیدات محصولات داهوا بوده و از کیفیت بالایی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ جنس بدنه برخوردار است و با توجه به قیمت رقابتی و مقرون‌به‌صرفه در بازار، توانسته است محبوبیت بالایی را کسب کند. آیمو IPC-F22FP با کیفیت 2 مگاپیکسل با رزولوشن تصویر 1080*1920 بوده و با استفاده از لنز ثابت با زوم دیجیتال 2.8، 3.6 و 6 میلی‌متری ارائه شده برای این مدل می‌تواند تصاویر با کیفیت بالا و دید گسترده‌ای را در اختیار کاربر قرار دهد و استفاده از دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP را برای تمامی محیط‌های داخلی و خارجی مناسب نماید.

آیمو F22P دارای کیس تمام پلاستیکی با آلیاژ بسیار مقاوم بوده و با استاندارد مقاومتی IP67 روانه بازار شده و مقاومت بالایی نیست به گرد و خاک، پاشش آب و عوامل محیطی و ضربات خارجی داشته که استفاده این دوربین را برای تمامی محیط‌های داخلی وخارجی ممکن کرده است.

مشاهده تصاویر ضبط شده در دوربین هوشمند IMOU IPC-F22FP با استفاده از اپلیکیشن دوربین‌های آیمو امکان پذیر است اما برای ذخیره تصاویر تنها نیاز به یک مموری رم دارد که این امر سبب شده تا هزینه تهیه دستگاه‌های ذخیره تصاویر دوربین مداربسته و هارد‌های خارجی کاهش یابد. دوربین بی‌سیم IPC-F22FP تا حافظه 256 گیگابایت پشتیبانی می کند باز هم مهم نیست اگر درون آن رم نگذارید. چرا که این دوربین مواقع حساس (حالت تشخیص حرکت) را در فضای ابری اختصاص داده برای شما ذخیره خواهد کرد. و این دوربین را به یک پکیج کامل سیستم امنیتی تبدیل کند. برای خرید دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP همین الان با کارشناسان ما، در فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته دوربینو تماس حاصل فرمائید.

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP دارای دید در شب تمام اتوماتیک رنگی است و به وسیله ال ای دی‌‌های زیر لنز دوربین می‌تواند در شب و تاریکی مطلق تصاویر با کیفیت بالای تمام رنگی را تا برد 30 متر تصویربرداری کند.

خرید دوربین مداربسته ایمو مدل imou f22fp

خرید دوربین مداربسته ایمو مدل imou f22fp از دوربینو

راهنمای خرید دوربین مداربسته IMOU IPC-F22FP

برای خرید دوربین مداربسته لازم است تا به 2 مشخصه فیزیکی و مشخصه فنی دوربین مدار بسته توجه شود تا بتوانید خریدی مطمئن را جهت سیستم امنیتی منزل خود داشته باشید. دوربین‌های مداربسته بر اساس نوع کیفیت، نوع لنز، جنس بدنه و ویژگی‌های بلکه رفته در دوربین می‌توانند برای محیط‌ و مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار گیرند که این امر در قیمت نهایی خرید دوربین‌ مدار بسته موثر است. برای تحلیل کامل دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP لازم است تا دوربین را هم بر اساس مشخصات فنی و هم ویژگی‌های ظاهری مورد نقد و بررسی قرار دهیم که در لیست زیر می‌بینید:

  • مشخصات فیزیکی و ظاهری

  •  ابعاد و وزن دوربین مداربسته F22FP

  • استاندارد محافظتی دوربین مداربسته

  • مشخصات فنی و کیفیت دوربین
  • لنز دوربین مدار بسته

  • تکنولوژی به کار رفته در دوربین مدار بسته

  • درد در شب دوربین مداربسته
  • شرایط و محیط کاری دوربین

خرید دوربین مداربسته imou-ipc-F22FP

خرید دوربین مداربسته آیمو ipc-F22FP

مشخصات فیزیکی و ظاهری دوربین مدار بسته F22FP

همانطور که در ویدیو معرفی محصول دوربین بی‌سیم آیمو IPC-F22FP مشاهده کردید طراحی ساختاری آیمو F22FP از نوع دوربین‌های بولت بوده و از کیس تمام پلاستیکی مقاوم با استاندارد مقاومتی IP67 بهره می‌برد. دوربین مدار بسته IPC-F22FP دارای وزن سبک 280 گرم با ابعاد ساختاری 147.7 × 74.2 × 74.2mm بوده که این دوربین را جزو دوربین‌های مداربسته کوچک و سبک دسته بندی می‌کند و این امر سبب شده تا نصب و راه اندازی بی‌سیم آیمو مدل F22FP در تمامی محیط‌های داخلی و خارجی امکان پدیر باشد. دمای کاری دوربین مداربسته آیمو F22FP از 10- تا 45+ است و رنج دمایی این دوربین اکثر نقاط کشور را در بر می‌گیرد.

قیمت و خرید دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP مقرون‌به‌صرفه بوده و با توجه به جنس بدنه و مشخصاتی که گفته شد به راحتی با تمامی محیط‌های داخلی سازگاز است. در جدول زیر خلاصه مشخصات ظاهری آیمو F22FP را می‌بینید:

جنس بدنه کیس پلاستیکی
ابعاد دوربین مداربسته 147.7 × 74.2 × 74.2mm
وزن خالص 280 گرم
استاندارد مقاومتی IP67
مقاومت دمایی -10 تا +45 درجه سانتی گراد

استاندارد محافظتی دوربین بولت آیمو F22P

استاندارد‌های محافظتی دوربین مدار بسته که بالاتر ذکر شد، یک المان حیاتی برای سیستم‌های نظارتی به شمار می‌رود. هرکدام از این استاندارد‌ها، ویژگی‌های حافظتی خاصی را بیان می‌کند که به زبان ساده‌تر، استفاده از دوربین مداربسته را برای محیط‌های مختلف محدود می‌کند. اگر به تصویر زیر دقت کنید متوجه خواهید شد که بالاترین رنج استاندارد‌های محافظتی مربوط به IP68 و پایین ترین آن مربوط به IP61 است. در ادامه با دوربینو همراه باشید تا در مورد IP یا استاندارد‌های محافظتی دوربین مداربسته توضیحاتی را ارائه کنیم.

IP یا همان Ingress Protection یک المان محافطتی است که برای تمامی تجهیزات مورد استفاده در صنایع بزرگ و کوچک و تجهیزات الکتیرونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نرخ محافظت تجهیز در مقابل عوامل خارجی است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، IP67 مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربه و پاشش آب دارد و این بدین معناست که این تجهیزات در تمامی نقاط مختلف ایران قابل نصب است. بصورت کلی، هرچه نرخ استاندارد تجهیز بالاتر باشد مقاومت بهتری در مقابل خطرات خارجی خواهد داشت و برای نصب در محیط‌های بیرونی مناسب‌تر است.

استاندارد مقاومتی ip67 دوربین مدار بسته imou ipc-F22FP

استاندارد مقاومتی ip67 دوربین مداربسته imou ipc-F22FP

مشخصات فنی و کیفیت دوربین مدار بسته آیمو F22P

دوربین‌های مداربسته برای مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هرکدام ویژگی‌هایی را دارند که استفاده آن‌ها را برای مقاصد مختلف سیستم‌های نظارتی متفاوت کرده است به عنوان مثال کیفیت و لنز به کار رفته در دوربین مداربسته مورد نیاز برای یک پارکینگ طبقاتی با دوربین مداربسته برای نظارت کلی یک ساختمان متفاوت بوده و این تفاوت در قیمت نهایی این محصولات نیز قابل مشاهده است. مشخصات فنی و کیفیت دوربین مدار بسته بر کیفیت تصاویر نهایی دوربین و همچنین نوع نظارت ما بر محیط مورد نظر تاثیر به‌سزایی دارد که در لیست زیر به توضیح ان‌ها پرداخته ایم.

  • کیفیت تصویر دوربین مداربسته
  • نوع لنز دوربین مداربسته
  • تکنولوژی بکار رفته در دروبین
  • شرایط کاری دوربین
  • نحوه اتصال دوربین مداربسته

کیفیت تصویر دوربین مدار بسته آیمو F22FP

دوربین مداربسته ایمو مدل IPC-F22FP با کیفیت 2 مگاپیکسل و رزولوشن تصویر 1080*1920 و سنسور تصویر 1.28 CMOS روانه بازار شده است که با استفاده از تکنولوژی H.265 به کار رفته در این دوربین می‌تواند تصاویر با کیفیت بالا را تصویربرداری و با استفاده از مموری کارت و یا کابل متصل به دستگاه ذخیره سازی تصاویر (NVR) ذخیره نماید که این امر سبب شده تا دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP را به یک پکیج کامل سیستم امنیتی تبدیل کند که از محبوبیت بالایی در بازار سیستم‌های امنیتی برخوردار است.

دوربین مداربسته IPC-F22FP معمولا برای محیط‌های داخلی مانند اتاق کودک، نظارت بر سالمندان و یا محیط‌ای اداری و کاری کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد که کیفیت 2 مگاپیکسلی آیمو F22P این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که بتوانید نظارت کاملی بر محیط مد نظر خود داشته باشید. برای خرید دوربین مداربسته آیمو با کارشناسان Doorbino.com تماس حاصل فرمائید.

 

لنز به کار رفته در دوربین آیمو مدل F22FP

همانطور که گفته شد دوربین‌های مداربسته بر حسب نوع نیاز سیستم امنیتی دارای ویژگی‌های مختلفی بوده که استفاده آن‌ها را متمایز می‌کند. نوع لنز به کار رفته در دوربین مداربسته تعیین کننده زاویه دید و برد دید تصویربرداری شده توسط دوربین است که لازم است در هنگام خرید دوربین به آن توجه شود. دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP با 3 لنز ثابت با زوم دیجیتال 2.8، 3.6 و 6 میلی‌متری روانه بازار شده است که می‌تواند تصاویر با زاویه دید بسیار وسیع تا نسبتا زوم را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه به معرفی لنز‌های دوربین مداربسته آیمو F22P می‌پردازیم.

لنز 2.8 میلی‌متری 

لنز 2.8 میلی‌متری دارای بالاترین زاویه دید در دوربین‌های مداربسته است و برای استفاده در محیط‌هایی که قصد نظارت کلی بر محیط را دارید بسیار مناسب است. زاویه دید این لنز 117 * 54 * 100 بوده و تا فاصله 20 متر را فیلمبرداری می‌کند و برای استفاده در یک کوچه و یا جلوی درب منزل و یا پارکینگ بسیار مناسب است.

لنز 3.6 میلی‌متری

لنز دیجیتال ثابت 3.6 میلی‌متری دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP تصاویری با زاویه دید 48 * 92 * 109 را تصویربرداری می‌کند. و زاویه دید وسیعی را تا برد 80 متر و فوکوس 1.8 متر را ارائه می‌دهد که برای نظارت کلی بر روی محیط مناسب است.

لنز 6 میلی‌متر

لنز 6 میلی‌متری دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP با نزدیک‌ترین فوکوس 3.1 متر برای مقاصدی مانند پلاک خوانی و یا تشخیص چهره مناسب‌ است زیرا زاویه دید این لنز کمتر از لنز 3.6 میلی‌متری است. آن‌طور که این کمپانی بزرگ چینی در مشخصات F22FP با لنز 6 میلی‌متر عنوان کرده است، با زاویه دید 30 * 57* 65 درجه مواجه هستیم که این موضوع دوربین مداربسته را آماده تصویر برداری تا شعاع 120 متری است.

ذخیره سازی تصاویر در دوربین ایمو F22FP

اگر به پشت دوربین مداربسته آیمو دقت کنید درگاه مموری رم را می‌بینید زیرا دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP قابلیت ذخیره تصاویر بر روی مموری کارت را دارد و با استفاده از فضای ابری آیمو می‌توانید تصاویر را هم در مموری و هم در فضای ابری دخیره کنید. این دوربین بی سیم تا حافظه 256 گیگابایت را پشتیبانی می کند همچنین می‌توانید دوربین را به دستگاه ذخیره سازی تصاویر دوربین‌های آنالوگ (NVR) متصل کرده و تصاویر را در آن جا ذخیره کنید. برای اینکه تصاویر دوربین تحت شبکه را در فضای ابری کلود ذخیره کنید، لازم است که کارت حافظه و یا همان SD Card را بر روی حالت لوکال Local در دوربین نظارتی خود قرار داده و تنظیم کنید. با اینکار علاوه بر ضبط تصاویر در رم و مموری دوربین، می توانید یک کپی از فیلم اطلاعات را نیز به فضای ابری دوربین نظارتی خود بفرستید.

ذخیره ابری در دوربین مدار بسته IMOU F22FP

فضای ذخیره ابری در دوربین ایمو F22FP

 تکنولوژی به کار رفته در آیمو F22FP

دوربین‌های مداربسته ساخت کمپانی آیمو همگی هوشمند بوده و از تکنولوژی روز دنیا برای تصویر برداری، انتقال تصاویر ضبط شده و امکاناتی که باعث بالا رفتن کیفیت نظارت بر محیط می‌شود استفاده می‌کنند. تکنولوژی‌های به کار رفته در آیمو IPC-F22FP شامل موارد زیر است.

  • قابلیت تشخیص انسان
  • میکروفون داخلی
  • آژیر هشدار دهنده
  • ارسال نوتیف بر روی گوشی همراه
  • قابلیت حفظ حریم شخصی

قابلیت تشخیص انسان IMOU IPC-F22FP

قابلیت تشخیص انسان در مواقعی که در خانه نیستید با فعال کردن این گزینه این امکان را به شما می‌دهد که با عبور هر شخصی از جلو دوربین یک نوتیف بر روی گوشی شما ارسال کرده و شما را مطلع کند اما ممکن است در خانه حیوانات خانگی وجود داشته و عدم تشخیص تفاوت توسط دوربین منجرب به ارسال هشدار‌های پشت سر هم و اذیت کننده باشد. تکنولوژی به کار رفته در دوربین مدار بسته IMOU F22FP این قابلیت را دارد که انسان را از حیوانات خانگی تشخیص داده تا از ارسال هشدار‌های بیهوده جلوگیری کند. برای خرید دوربین مداربسته هوشمند با کارشناسان دوربینو تماس حاصل فرمائید.

میکروفون  داخلی

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP-D مجهز به میکروفون داخلی بوده و قابلیت ضبط صدا را دارد و می‌توانید در هنگام تصویربرداری صدای اطراف را با کیفیت بالا ضبط کنید.

آژیر هشدار دهنده دوربین آیمو IPC-F22FP

اکثر دوربین‌های مداربسته تنها قابلیت نظارت بر روی محیط را دارند و بعضی از دوربین‌ها نیز در صورت عبور شخصی از روی دوربین می‌توانند هشداری بر روی گوشی همراه شما ارسال کنند اما آژیری که باعث شود سوژه بترسد و یا وادار به فرار شود و یا اهالی خانه را صدا بزند ندارند. خرید دوربین مداربسته آیمو F22FP با دارا بودن این قابلیت می‌تواند کمک شایانی برای تامین امنیت منزل شما باشد.

ارسال هشدار بر روی گوشی همراه

ممکن است شما دوربین مداربسته را نصب کرده ولی متوجه عبور شخصی در درون خانه نشده باشید و یا بیرون از خانه بوده و به دلیل مشغله کاری فرصت چک کردن تصاویر خانه را نداشته باشید حال تکنولوژی به کار رفته در دوربین آیمو F22FP-D این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن مورد استفاده این دوربین، تمامی رفت و آمد و موارد مشکوکی که در خانه اتفاق می‌افتد را ثبت و به صورت یک پیام هشدار روی گوشی همراه شما ارسال کند.

قابلیت تشخیص انسان، حرکت و ارسال هشدار در دوربین IMOU F22FP

قابلیت تشخیص انسان، حرکت و ارسال هشدار در دوربین IMOU F22FP

دید در شب دوربین آیمو F22FP

دوربین مداربسته آیمو F22FP دارا دید در شب تمام اتوماتیک رنگی بوده و می‌تواند در شب و تاریکی مطلق تصاویری تا برد 30 متر را تصویربرداری کند که استفاده این دوربین را برای استفاده در محیط‌های وسیع مانند باغ و یا راهرو یا پارکینگ نیز امکان پذیر کرده است.

دوربین مداربسته آیمو F22FP برای چه اماکنی مناسب است؟

دوربین‌ مداربسته آیمو F22FP یک دوربین بولت با کیس تمام پلاستیکی بوده و از استاندارد مقاومتی IP67 بهره می‌برد و این بدین معناست که این دوربین مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی مانند پاشش آب، گرد و خاک و یا ضربات احتمالی را دارد و برای استفاده در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی مناسب است اما باید توجه داشته باشید که رنج دمایی کاری F22FP از 10- تا 45+ است و این بدین معناست که در شهر‌‌های با آب و هوای بسیار گرم و یا بسیار سرد در محیط بیرون استفاده از این دوربین امکان پذیر نیست. به صورت معمول آیمو F22FP برای محیط‌های داخلی خانه و ادارات و یا برای اتاق کودکان یا سالمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای نصب دوربین مداربسته باید مواردی را رعایت کنید تا زاویه دید دوربین بسته نباشد و چیزی جلوی دید دوربین را نگیرد که در لیست زیر به معرفی این موارد می‌پردازیم:

  • دوربین مداربسته پس از نصب دید کامل داشته باشد.
  • محل نصب دوربین مداربسته ایمن باشد.
  • محل کاری دوربین مطابق با دمای کاری دوربین باشد.
  • محل انتخاب نصب دوربین برق کشی شهری را داشته باشد.

همانطور که پیش‌‌تر گفتیم دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP برای محیط‌‌های بیرونی و داخلی مناسب بوده و انتظارات یک سیستم امنیتی را به صورت کامل برآورده می‌کند. دوربین آیمو F22P برای محیط‌های زیر مناسب است:

  • خانه
  • هتل
  • کافه
  • پارکینگ
  • اتاق خواب
  • و….

نصب و راه اندازی دوربین بیسیم ایمو

دوربین‌های مداربسته آیمو بصورت یک پکیج کامل هستند که دلیل محبوبیت این برند نیز هست. برای نصب دروبین‌های ایمو تنها کافی است دوربین مداربسته را پس از نصب بر روی دیوار و یا محل مورد نظر آن را به برق متصل کرده و پس از اتصال به وای فای از کارایی سیستم امنیتی خود لذت ببرید.

قیمت خرید دوربین مداربسته ایمو F22FP

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP نسبتا از قیمت بالایی برخوردار بوده اما این قیمت بالا بی دلیل نیست! کیفیت بالای 2 مگاپیکسلی در کنار لنز 2.8، 3.6 و 6 میلی‌متری به کار رفته در آن و قابلیت استفاده از مموری رم علاوه برای استفاده از فضای ابری، IMOU F22FP-D را به یک پکیج کامل دوربین مداربسته تبدیل کرده که شما با خرید این تک دوربین می‌توانید یک سیستم کامل نظارتی را داشته باشید.

0/5 (0 نظر)
بیشتر
برند

آیمو

جنس بدنه دوربین مداربسته

پلاستیکی

رزولوشن دوربین مداربسته

2 مگاپیکسل

نوع تکنولوژی دوربین مداربسته

تحت شبکه بی‌سیم

نوع دوربین مداربسته

بولت

استاندارد محافظتی

IP67 | ضد آب و ضد گرد و غبار

میکروفون داخلی

دارد

نوع لنز

لنز 28، 3.6 و 6 میلی‌متر ثابت

نوع دید در شب

رنگی خودکار

برد دید در شب

30 متر

ابعاد

147.7 × 74.2 × 74.2mm

زاویه دید

100 درجه بر روی لنز 2.8 میلی‌متری

,

109 درجه بر روی لنز 3.6 میلی متری

,

45 درجه روی لنز 6 میلی‌متری

گارانتی

2 سال گارانتی

ضد آب بودن

دارد

قابلیت ضد نور

دارد

وزن

280 گرم

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F22FP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.