بازگشت به محصولات
دوربین مداربسته ایمو مدل Ranger 2D
دوربین مداربسته آیمو مدل Ranger 2D قیمت اصلی 2,090,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,890,000 تومان است.

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP

دوربین مداربسته بی‌سیم بولت آیمو مدل IPC-F42FP-D کیفیت 4 مگاپیکسل و وضوح تصویر 1440*2560 است. دید در شب این دوربین تمام رنگی است در شب تصاویر را تا برد 30 متر تصویربرداری می‌کند. جنس بدنه آیمو IPC-F42FP-D از جنس پلاستیک است و برای نصب در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی مناسب است.

شناسه محصول: imou-ipc-f42fp

3,400,000 تومان

  • فروش از انبار فروشگاه دوربینو

انبار شیراز و تهران

  • حمل و نقل

اولین روز کاری

  • گارانتی معتبر

888 0690 0937

  • برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

6567 015 0990

امروزه برای حفاظت از محیط داخلی منزل، کافه، رستوران و… استفاده از دوربین مداربسته الزامی است. با پیشرفت تکنولوژی سیستم‌های امنیتی، دوربین‌های مداربسته ویژگی‌های متنوعی دارند که سبب شده است تا نظارت کاملی بر محیط خود داشته باشید. قابلیت تشخیص چهره، صدای 2 طرفه، تشخیص و تعقیب سوژه و دید در شب رنگی برخی از تکنولوژی مورداستفاده در دوربین مداربسته آیمو IPC-F42FP است. در ادامه با فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته دوربینو همراه باشید تا به معرفی BULLET IMOU IPC-F42FP بپردازیم.

دوربین 4 مگاپیکسلی بولت آیمو مدل IMOU BULLET F42FP

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP ساخت کمپانی آیمو پیشتاز ساخت دوربین‌های مداربسته هوشمند در دنیای سیستم‌های امنیتی است. آیمو (IMOU) زیرمجموعه شرکت تولید کننده محصولات امنیتی داهوا است و توانسته است تا باقیمت خرید دوربین مداربسته مقرون‌به‌صرفه و رقابتی با برند‌های مشابه در بازار درکنار ارائه کیفیت بالای دوربین‌های بی‌سیم از اعتبار بالایی در بازار داخلی ایران برخوردار باشد.

دوربین مدار بسته آیمو مدل FP42FP-D کیفت 4 مگاپیکسل واقعی و رزولوشن تصویر 1440×2560 دارد و می‌تواند تصاویر با نرخ 25 فریم بر ثانیه تصویربرداری و انتقال دهد. مشاهده تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین به‌صورت آنلاین در اپلیکیشن دوربین‌های مداربسته آیمو امکان‌پذیر است. برای ذخیره تصاویر دوربین مداربسته  وسیله مموری رم کارشده در پشت دوربین امکان‌پذیر است. استفاده از فضای ابری در حالت Local و اتصال کابل شبکه به دستگاه ذخیره‌سازی تصاویر (NVR) از روش‌های ذخیره‌سازی این دوربین مداربسته است. آیمو F42FP با 3 لنز ثابت با زوم دیجیتال 2.8، 3.6 و 6 میلی‌متری ارائه‌شده است که تصاویر بادید وسیع را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. استفاده دوربین بولت IPC-F42FP برای تمامی محیط‌‌های داخلی و خارجی مناسب است.

جنس بدنه دوربین مداربسته بولت آیمو F42FP تمام پلاستیکی با آلیاژ قوی و استاندارد مقاومتی IP67 است و مقاومت بالایی در مقابل پاشش آب، گردوخاک و ضربات خارجی دارد. دید در شب تمام‌خودکار رنگی این دوربین می‌تواند در شب و در تاریکی مطلق به‌وسیله ال ای دی‌های مورد استفاده این دوربین تا برد 30 متر تصاویر را ضبط نماید که استفاده از F42FP را برای تمامی محیط‌های بیرونی و داخلی ممکن ساخته است.

مشخصات فنی دوربین مداربسته F42FP شامل موارد زیر است:

  • کیفیت 2MP
  • دید در شب رنگی
  • لنز 2.8، 3.6 و 6 میلی‌متر ثابت
  • قابلیت تعقیب سوژه
  • قابلیت تشخیص سوژه
  • قابلیت تشخیص انسان
  • میکروفون داخلی
  • اسپیکر داخلی
  • قابلیت ارسال هشدار بر روی تلفن همراه

در ادامه با فروشگاه دوربینو همراه باشید تا به معرفی کامل بیسیم آیمو مدل F42FP بپردازیم.

دوربین مداربسته ایمو F42FP

خرید دوربین مداربسته ایمو F42FP

مشخصات فنی و کیفیت دوربین مدار بسته آیمو F42FP

دوربین‌های مداربسته با توجه به ویژگی مختلف برای محیط‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویژگی‌های مورد استفاده در دوربین، در قیمت تمام‌شده خرید دوربین مداربسته تأثیرگذار است. به‌عنوان‌مثال لنز و کیفیت تصویر موردنیاز برای نظارت بر یک پارکینگ طبقاتی با نظارت کلی بر حیاط یک آپارتمان مسکونی متفاوت است. برای خرید دوربین مداربسته IMOU IPC-F42FP لازم است مشخصات فنی زیر را بدانید:

  • کیفیت تصویر دوربین مداربسته
  • نوع لنز دوربین مداربسته
  • تکنولوژی بکار رفته در دوربین
  • شرایط کاری دوربین
  • نحوه اتصال دوربین مداربسته

کیفیت تصویر دوربین مداربسته آیمو F42FP

دوربین مداربسته بولت بی‌سیم آیمو مدل IPC-F42FP کیفیت 4 مگاپیکسل و وضوح تصویر 1440×2560 دارد. سنسور تصویر بکار رفته  4″1.27 CMOS در این دوربین باعث شفافیت تصویر شده است. این دوربین از آخرین تکنولوژی فشرده‌سازی تصاویر H.265 استفاده می‌کند تا تصاویر را بدون افت کیفیت تصاویر، فشرده‌سازی کند. ذخیره تصاویر فشرده‌سازی شده با استفاده از مموری کارت و یا کابل متصل به دستگاه ذخیره‌سازی تصاویر (NVR) درج‌شده در پشت دوربین امکان‌پذیر است.

لنز دوربین مداربسته آیمو IPC-F42FP

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP با 3 لنز ثابت با زوم دیجیتال 2.8، 3.6 و 6 میلی‌‌متری روانه بازار شده است. لنز‌های این دوربین گستره انتخاب وسیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با انتخاب لنز 2.8 میلی‌متری می‌توانید نظارت کاملی بر محیط مدنظر داشته باشید که مناسب برای محیط‌های خانگی واداری است و یا با انتخاب لنز 6 میلی‌متری تصاویری بسته‌تری داشته و برد تصاویر ضبط‌شده بیش‌تری داشته باشید. در ادامه به معرفی لنز‌های دوربین مداربسته آیمو F42FP می‌پردازیم.

لنز 2.8 میلی‌متری

لنز 2.8 میلی‌متری دارای بالاترین زاویه دید در دوربین‌های مداربسته است. این لنز برای استفاده در محیط‌هایی که قصد نظارت کلی بر محیط رادارید بسیار مناسب است. زاویه دید این لنز 117 * 54 * 100 است و تا فاصله 20 متر را فیلم‌برداری می‌کند. لنز 2.8 میلی‌متری برای استفاده در یک کوچه و یا جلوی درب منزل و یا پارکینگ مناسب است. توجه داشته باشید لنز 2.8 میلی‌متری زاویه دید بالاتری دارد اما نسبت به لنز 3.6 میلی‌متر از برد تصویربرداری پایین‌تری برخوردار است.

لنز 3.6 میلی‌متری

لنز دیجیتال ثابت 3.6 میلی‌متری تصاویری با زاویه دید 48 × 92 × 109 را تصویربرداری می‌کند. نوع لنز برای نظارت کلی بر روی یک محیط مناسب است و برای فواصل بالای 80 متر و نزدیک‌ترین فوکوس 1.8 متر مناسب است. موارد استفاده از لنز 3.6 میلی‌متری کافه، باغ، آپارتمان و… است.

لنز 6 میلی‌متر

لنز 6 میلی‌متری با نزدیک‌ترین فوکوس 3.1 متر برای مقاصدی مانند پلاک خوانی و یا تشخیص چهره مناسب‌ است. زاویه دید این لنز کمتر از لنز 3.6 میلی‌متری است. آن‌طور که این کمپانی بزرگ در مشخصات F42FP با لنز 6 میلی‌متر عنوان کرده است، با زاویه دید 30× 57×65 درجه دارد که این موضوع دوربین مداربسته را آماده تصویربرداری تا شعاع 120 متری کرده است.

ذخیره‌سازی تصاویر در دوربین آیمو F42FP

اگر به پشت دوربین مداربسته آیمو F42FP نگاه کنید، درگاه درج حافظه خارجی را می‌بینید. دوربین بیسیم آیمو مدل IPC-F42FP قابلیت ذخیره تصاویر بر روی مموری کارت تا ظرفیت 256GB را دارد. دوربین مداربسته IMOU F42FP به‌وسیله درگاه کابل شبکه درج‌شده در پشت دوربین به دستگاه ذخیره‌سازی تصاویر دوربین‌های آنالوگ (NVR) متصل کنید و تصاویر را در آنجا ذخیره کنید. با استفاده از فضای ابری آیمو می‌توانید تصاویر را هم در مموری و هم در فضای ابری در حالت Local ذخیره کنید. برای اینکه تصاویر دوربین تحت شبکه را در فضای ابری کلود ذخیره کنید، لازم است که کارت حافظه و یا همان SD Card را بر روی حالت لوکال Local در دوربین نظارتی خود قرار داده و تنظیم کنید. با این کار علاوه بر ضبط تصاویر در رم و مموری دوربین، می‌توانید یک کپی از فیلم اطلاعات را نیز به فضای ابری دوربین نظارتی خود بفرستید.

 تکنولوژی به‌کاررفته در آیمو F42FP

دوربین‌های مداربسته آیمو جزو دوربین‌های مداربسته هوشمند محسوب می‌شوند و از تکنولوژی روز دنیا برای تصویربرداری، انتقال تصاویر ضبط‌شده برخوردار هستند. ویژگی‌های بکار رفته در این دوربین باعث بالا رفتن کیفیت نظارت بر محیط می‌شود. تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آیمو F42FP شامل موارد زیر است.

  • قابلیت تشخیص انسان
  • میکروفون داخلی
  • آژیر هشداردهنده
  • ارسال هشدار بر روی گوشی همراه
  • قابلیت حفظ حریم شخصی

قابلیت تشخیص انسان

قابلیت تشخیص انسان در مواقعی که در خانه نیستید حائز اهمیت است. با فعال کردن این گزینه این امکان را به شما می‌دهد که با عبور هر شخصی از جلو دوربین یک هشدار بر روی گوشی شما ارسال کرده و شما را مطلع کند. ممکن است در خانه حیوانات خانگی وجود داشته باشد و عدم‌تشخیص تفاوت توسط دوربین منجر به ارسال هشدار‌های اشتباه باشد. تکنولوژی استفاده‌شده در دوربین مداربسته IMOU F42FP این قابلیت را دارد که انسان را از حیوانات خانگی تشخیص داده تا از ارسال هشدار‌های بیهوده جلوگیری کند.

میکروفون  داخلی

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP دارای میکروفون داخلی است و قابلیت ضبط صدای اطراف را دارد و می‌توانید در هنگام تصویربرداری صدای اطراف را باکیفیت بالا ضبط کنید.

آژیر هشداردهنده

اکثر دوربین‌های مداربسته تنها قابلیت نظارت بر روی محیط را دارند و بعضی از دوربین‌ها نیز در صورت عبور شخصی از روی دوربین می‌توانند هشداری بر روی گوشی همراه شما ارسال کنند. دوربین مداربسته بی‌سیم IMOU IPC-F42FP دارای سنسور حساس به صدا است. این سنسور در هنگامی‌که صدایی در اطراف دوربین اتفاق بیفتد هشداری بر روی اپلیکیشن تلفن همراه آیمو ارسال می‌کند.

ارسال هشدار بر روی گوشی همراه

ممکن است شما در شب و در هنگام خواب متوجه ورود دزد و یا عبور کودک خردسال خود در درون خانه نشده باشید و یا بیرون از خانه بوده و به دلیل مشغله کاری فرصت چک کردن تصاویر خانه را نداشته باشید. دوربین آیمو F42FP این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این دوربین، تمامی رفت‌وآمد و موارد مشکوکی که در خانه اتفاق می‌افتد را ثبت و به‌صورت یک پیام هشدار روی گوشی همراه شما ارسال کند.

دید در شب دوربین مداربسته آیمو IPC-F42FP

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP دارای دید در شب تمامی رنگی است و می‌تواند تصاویر باکیفیت بالا را تا برد 30 متر در تاریکی مطلق تصویربرداری کند. ویژگی دید در شب اتوماتیک دوربین بیبی کم سبب شده تا خرید و قیمت دوربین مداربسته آیمو F42FP خریدی مقرون‌به‌صرفه باشد. برای خرید دوربین مداربسته IPC-F42FP از سایت دوربینو (Doorbino.COM) همین‌الان اقدام کنید.

مشخصات فیزیکی و ظاهری دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP

برای خرید دوربین مداربسته مناسب سیستم امنیتی لازم است تا به مشخصات ظاهری دوربین مدار بسته توجه کنید. دوربین‌های مداربسته بر اساس نوع ساخت، کیفیت، جنس بدنه و استاندارد مقاومتی آن‌ها برای مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دوربین مداربسته بی‌سیم آیمو F42FP با بدنه تمام پلاستیکی با آلیاژ مقاوم بوده و نوع ساختاری این دوربین از نوع بولت است و برای تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی قابل‌نصب است.

بولت (Bullet) بیسیم آیمو F42FP دارای وزن سبک 280 گرم و ابعاد ساختاری کوچک 147.7×74.2×74.2mm است. دوربین آیمو F42FPD جزء دوربین‌های کوچک دسته‌بندی می‌شود و برای نصب در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی مناسب است. توجه داشته باشید در هنگام خرید دوربین مداربسته به رنج دمای کاری دوربین توجه شود. آیمو F42FP رنج دمای کاری 10- تا 45+ دارد و برای نصب برای محیط های بیرونی در شهر‌های بسیار گرم مانند خوزستان و یا بسیار سرد مانند اردبیل مناسب نیست.

با توجه به مشخصاتی که گفته شد قیمت خرید دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP، مقرون‌به‌صرفه بوده و تمامی نیاز‌های یک سیستم امنیتی را براورده می‌کند. مشخصات فیزیکی آیمو F42FP را در جدول زیر می‌بینید:

جنس بدنه بدنه پلاستیکی
ابعاد دوربین مداربسته 147.7 × 74.2 × 74.2mm
وزن خالص 280 گرم
استاندارد مقاومتی IP67
مقاومت دمایی 10- تا +45 درجه سانتی‌گراد

استاندارد محافظتی در دوربین‌های مدار بسته

دوربین‌های مداربسته برای محافظت در برابر عوامل خارجی مانند پاشش آب، گردوخاک و ضربات احتمالی مقاومت بالایی داشته باشند تا بتوانند از خود محافظت کرده و از خراب شدن سیستم امنیتی جلوگیری نمایند. امروزه تمامی تجهیزات الکترونیک مورد استفاده در صنایع و یا خانه‌ها دارای استاندارد مقاومتی بوده که با علائم IP نشان داده می‌شود. IP یا همان Ingress Protection نرخ مقاومت تجهیز در مقابل عوامل خارجی است که در مقابل آن 2 عدد نمایش داده می‌شود که عدد اول مقاومت در برابر مایعات و عدد دوم مقاومت در برابر جامدات را نشان می‌دهد.

دوربین مداربسته IMOU مدل F42FP دارای استاندارد مقاومتی IP67 بوده و مقاومت بالایی در مقابل عوامل خراجی داشته که استفاده این دوربین را برای تمامی محیط‌های داخلی و خارجی ممکن پذیر ساخته است.

دوربین مداربسته آیمو F42FP برای چه اماکنی مناسب است؟

دوربین‌ آیمو F42FP یک دوربین بولت با کیس تمام پلاستیکی با استاندارد مقاومتی IP67 است. آیمو بیسیم IPC-F42FP از مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی مانند پاشش آب، گردوخاک و یا ضربات احتمالی دارد و برای استفاده در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی مناسب است. معمولاً دوربین مداربسته آیمو IPC-F42FP برای محیط‌های داخلی خانه و ادارات و یا برای اتاق کودکان یا سالمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیشنهاد فروشگاه دوربینو این است که برای نصب دوربین مداربسته موارد زیر را رعایت نمایید:

  • دوربین مداربسته پس از نصب دید کامل داشته باشد.
  • محل نصب دوربین مداربسته ایمن باشد.
  • محل کاری دوربین مطابق با دمای کاری دوربین باشد.
  • محل انتخاب نصب دوربین برق‌کشی شهری را داشته باشد.

همان‌طور که پیش‌‌تر گفتیم دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP برای محیط‌‌های بیرونی و داخلی مناسب است و انتظارات یک سیستم امنیتی را به‌صورت کامل برآورده می‌کند. دوربین آیمو F42FP برای محیط‌های زیر مناسب است:

  • خانه
  • هتل
  • کافه
  • پارکینگ
  • اتاق‌خواب
  • و….

نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته آیمو

دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP به‌صورت یک پکیج کامل است که دلیل محبوبیت این دوربین نیز به شمار می‌رود. برای نصب درو بین‌های آیمو تنها کافی است دوربین مداربسته را پس از نصب بر روی دیوار و یا محل موردنظر آن را به برق شهری متصل کرده و پس از اتصال به وای فای از کارایی سیستم امنیتی خود لذت ببرید.

جمع‌بندی: قیمت خرید دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP

قیمت خرید دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP با توجه به ویژگی‌هایی که گفته شد خریدی کامل و مقرون‌به‌صرفه است. کیفیت بالای 2 مگاپیکسلی در کنار لنز 2.8، 3.6 و 6 میلی‌متری (آپشنال در هنگام خرید) به‌کاررفته در آن و قابلیت استفاده از مموری رم، فضای ابری و پشتیبانی از کابل شبکه برای اتصال به دستگاه NVR، آیمو F42FP را به یک پکیج کامل دوربین مداربسته تبدیل کرده است با خرید این تک دوربین بی‌سیم می‌توانید یک سیستم کامل نظارتی را داشته باشید. فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته دوربینو، آیمو F42FP را با گارانتی اصلی و تضمین کیفیت خدمت شما تقدیم می‌کند.

دوربین مداربسته IMOU F42FP

خرید دوربین مداربسته IMOU F42FP

سؤالات متداول مشتریان

آیا دوربین مداربسته IPC-F42FP نیاز به نصاب دارد؟

خیر! دوربین‌های مداربسته آیمو از نوع هوشمند بیسیم بوده و برای نصب نیازی به نصاب‌های دوربین مداربسته نیست!

آیا دوربین مداربسته IPC-F42FP قابلیت دید در شب دارد؟

بله دارد. دوربین‌ IMOU F42FP دارای دید در شب هوشمند تمام‌رنگی است و تا برد 30 متر را تصویربرداری می‌کند.

کیفیت تصویربرداری بی‌سیم آیمو F42FP چقدر است؟

دوربین بولت بی‌سیم آیمو F42FP کیفیت 2 مگاپیکسل با وضوح تصویر 1080*1920 دارد.

خرید دوربین آیمو IPC-F32FP-D برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

این دوربین برای استفاده در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی مانند کافه، خانه، ادارات و… مناسب است.

چگونه دوربین IMOU IPC-F42FP را تهیه کنم؟

برای خرید دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP می‌توانید با کارشناسان دوربینو (Doorbino.com) تماس حاصل نمایید تا شمارا راهنمایی کنند.

0/5 (0 نظر)
بیشتر
برند

آیمو

رزولوشن دوربین مداربسته

4 مگاپیکسل

جنس بدنه دوربین مداربسته

پلاستیکی

نوع تکنولوژی دوربین مداربسته

تحت شبکه بی‌سیم

نوع دوربین مداربسته

بولت

استاندارد محافظتی

IP67 | ضد آب و ضد گرد و غبار

میکروفون داخلی

دارد

نوع لنز

لنز 28، 3.6 و 6 میلی‌متر ثابت

نوع دید در شب

رنگی خودکار

برد دید در شب

30 متر

ابعاد

147.7 × 74.2 × 74.2mm

زاویه دید

100 درجه بر روی لنز 2.8 میلی‌متری

,

109 درجه بر روی لنز 3.6 میلی متری

,

45 درجه روی لنز 6 میلی‌متری

گارانتی

2 سال گارانتی

ضد آب بودن

دارد

قابلیت ضد نور

دارد

وزن

280 گرم

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته آیمو مدل IPC-F42FP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.