دوربین لامپی وای فای 2 لنزه با کیفیت 4 مگاپیکسل V380 PRO
دوربین مداربسته لامپی چرخشی 2 لنزه V380 PRO قیمت اصلی 950,000 تومان بود.قیمت فعلی 895,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید دوربین مداربسته Hero C1 H2C با کیفیت 2MP
دوربین مداربسته بیسیم چرخشی داهوا مدل (Hero C1 (H2C قیمت اصلی 2,850,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,299,000 تومان است.

دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO

دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی با 2 لنز ثابت 4MP و 1 لنز گردان 360 درجه 6 مگاپیکسل است. دید در شب متنوع سیاه وسفید و رنگی تا برد 30 متر در کنار کیس تمام پلاستیکی با استاندارد IP69 استفاده این دوربین را برای تمامی محیط‌ها مناسب کرده است.

شناسه محصول: DBN-V380ProThreeSimRot

قیمت اصلی 4,850,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,159,000 تومان است.

  • فروش از انبار فروشگاه دوربینو

انبار شیراز و تهران

  • حمل و نقل

اولین روز کاری

  • گارانتی معتبر

888 0690 0937

  • برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

6567 015 0990

دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO با قابلیت چرخش 360 درجه لنز نظارت کاملی را به کاربر ارائه می‌دهد و با نصب این دوربین نقطه کوری در تصویربرداری دوربین نخواهید داشت و برای نظارت کامل بر محیط مدنظر نصب گزینه مناسبی است. دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO با داشتن 3 لنز مجزا نظارت کاملی بر محیط داشته و برای نظارت بر محیط‌های وسیع مناسب است. مینی اسپید دام سه لنزه با استفاده از فناوری ردیابی حرکت به‌صورت خودکار حرکت اطرافیان را شناسایی کرده و باقابلیت چرخش 360 درجه آن‌ها را دنبال می‌کند. چنانچه قصد خرید دوربین مداربسته دارید با فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته دوربینو همراه باشید تا به معرفی جامع، نمونه تصویر، عملکرد و سایر موارد غنی دوربین سیمکارت خور چرخشی 3 لنزه V380 PRO بپردازیم.

مشخصات فنی دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO

دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO از سه دوربین مجزا تشکیل‌ شده است. 2 لنز بالایی ثابت این دوربین کیفیت 4MP و وضوح تصویر 1440×2560 و لنز پایینی گردان باقابلیت چرخش 360 درجه کیفیت 6 مگاپیکسل با وضوح تصویر 2048×3072 را دارد. 3 لنز استفاده‌شده در این دوربین سبب شده است تا دوربین مداربسته نقطه کوری نداشته و بتوانید نظارت کاملی را بر محیط مدنظر ارائه دهد. دوربین مداربسته سه لنزه دارای لنز 3.6 میلی‌متری است و می‌تواند تصاویری با دید گسترده 109 درجه را تصویربرداری کند که برای نظارت کلی بر محیط مدنظر مناسب است. لنز دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سی کارت خور قابلیت چرخش 360 درجه به‌صورت افقی و 85 درجه به‌صورت عمودی را دارد و در صورت تشخیص حرکت می‌تواند به‌صورت خودکار سوژه را تعقیب کند. این دوربین دارای گواهی‌نامه‌های CE، FCC، CCC، RoHS است.

دوربین مدار بسته  PTZ سه لنزه سیم‌کارتی دارای 2 نوع دید در شب متفاوت رنگی و سیاه‌سفید است. در اطراف لنز این دوربین مداربسته ال ای دی‌هایی (LED) تعبیه‌شده است که در شب و تاریکی مطلق به‌صورت اتوماتیک فعال‌شده و تصاویر تمام‌رنگی را تا برد 30 متر ضبط می‌کنند. ال ای دی‌های بکار رفته در این دوربین به‌صورت دستی در اپلیکیشن دوربین‌های مداربسته V380 PRO قابل خاموش و روشن شدن هستند. این دوربین می‌تواند با استفاده از تکنولوژی BNC بکار رفته در این دوربین تصاویر شفاف را ضبط و انتقال دهد. مشاهده تصاویر ضبط‌شده توسط این دوربین از طریق اپلیکیشن دوربین‌های مداربسته V380 PRO قابل‌مشاهده است. در صورت نیاز به ذخیره تصاویر می‌توانید با استفاده از درگاه کارت حافظه (SD CARD) تعبیه‌شده در پشت دوربین تا 128GB تصاویر را ذخیره نمایید.

دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم‌کارتی دارای بدنه تمام پلاستیکی است و با استاندارد مقاومتی IP66 روانه بازار شده است. استاندارد IP66 بکار رفته امکان نصب این دوربین را در تمامی محیط‌های بیرونی امکان‌پذیر ساخته است زیرا مقاومت بالایی در مقابل پاشش آب، گردوخاک و ضربات احتمالی را دارد.

خلاصه مشخصات فنی دوربین مداربسته سیم کارت خور 3 لنزه در لیست زیر آورده شده است:

  • 2 لنز با کیفیت 4MP
  • 1 لنز با کیفیت 6MP
  • زاویه دید 109 درجه روی لنز 3.6
  • لنز گردان 360 درجه افقی و 85 درجه عمودی
  • بدنه پلاستیکی
  • استاندارد مقاومتی IP66
  • دید در شب رنگی
  • تشخیص انسان
  • تعقیب سوژه
  • ارسال هشدار
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 128GB
خرید دوربین مدار بسته 3 لنزه V380 PRO سیمکارت خور با یک لنز متحرک 6MP و دو لنز چرخشی 4 مگاپیکسل

خرید دوربین مدار بسته 3 لنزه V380 PRO سیمکارت خور با یک لنز متحرک 6MP و دو لنز چرخشی 4 مگاپیکسل

لنز بکار رفته در دوربین مداربسته بی سیم گردان 3 لنزه سیم کارت خور

دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO دارای 3 لنز مختلف است که هرکدام زاویه دید متنوعی دارند. 2 لنز بالایی ثابت بوده و کیفیت 4MP وضوح تصویر 1440*2560 دارد که در 2 طرف دوربین مداربسته قرارگرفته‌اند. در پایین دوربین لنز چرخشی 360 درجه گردان باکیفیت 6MP و وضوح تصویر 2048×3072 که می‌تواند تصاویر باکیفیت بالایی را ضبط کند. نوع طراحی این دوربین به‌گونه‌ای است که نقطه کوری باقی نگذاشته و می‌تواند هم‌زمان محیط وسیعی را تصویربرداری کند. دوربین سیم کارتی 3 لنزه دارای زاویه دید 109 درجه روی لنز 3.6 میلی‌متر است و برای نظارت کلی بر محیط مدنظر مناسب است. دوربین 3 لنزه سیم کارتی برای استفاده در محیط‌های کارگاهی بزرگ مانند کارگاه‌های صنعتی، زمین‌های کشاورزی، باغ، ادارات و… مناسب است

اتصال به شبکه اینترنت دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO

دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم‌کارت خور از نوع وای فای (WIFI) بوده و برای انتقال و ذخیره تصاویر نیاز است تا به شبکه اینترنت متصل شود. این دوربین می‌تواند با استفاده از درگاه سیم‌کارت تعبیه‌شده در پشت دوربین به شبکه اینترنت 4G داخل کشور متصل شود. برای این کار لارم است تا سیم کارت را درون دوربین قرار داده و با خریداری بسته اینترنت دوربین را به این شبکه متصل کنید.

سه تصویر همزمان بر روی گوشی تلفن همراه در دوربین مدار بسته V380 PRO

سه تصویر همزمان بر روی گوشی تلفن همراه در دوربین مدار بسته V380 PRO

ذخیره تصاویر دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO

مشاهده تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO در اپلیکیشن دوربین‌های مداربسته تلفن همراه V380 PRO به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. اما اگر نیاز به ذخیره تصاویر دارید در پشت بدنه دوربین مداربسته درگاه مموری کارت (SD CARD) تعبیه‌شده است و می‌توانید تا 128GB تصاویر را ذخیره نمایید.

تکنولوژی بکار رفته در دوربین مدار بسته  PTZ گردان 360 درجه 3 لنزه

دوربین مداربسته بیسیم گردان 3 لنزه از تکنولوژی‌های روز دوربین‌های مداربسته برخوردار است و کمک شایانی به بهبود کیفیت تصاویر و نظارت بر محیط مدنظر می‌کند. در لیست زیر تکنولوژی‌های بکار رفته در این دوربین را می‌بینید:

  • تشخیص حرکت و تعقیب سوژه
  • قابلیت صدای 2 طرفه
  • قابلیت ارسال هشدار بر روی تلفن همراه

قابلیت تشخیص حرکت دوربین 3 لنزه سیم کارتی

دوربین مداربسته 3 لنزه سیم کارتی می‌تواند در محیط دید خود حرکات را تشخیص داده و با استفاده ا لنز گردان به تعقیب سوژه بپردازد. قابلیت تعقیب سوژه امکان نظارت کامل بر محیط را داده و برای استفاده در محیط‌های وسیع مناسب است.

تعقیب سوژه در دوربین مدار بسته PTZ سه لنزه V380 PRO

تعقیب سوژه در دوربین مدار بسته PTZ سه لنزه V380 PRO

قابلیت صدای 2 طرفه دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO

دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO دارای میکروفون داخلی است و می‌تواند علاوه بر ضبط تصاویر، صدای محیط تحت نظارت را نیز ضبط کند تا بتوانید نظارت کاملی بر محیط اطراف داشته باشید. این دوربین دارای اسپیکر داخلی نیز است و می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن v380 PRO از طریق دوربین با افراد حاضر در محیط نصب دوربین صحبت کنید.

قابلیت ارسال هشدار بر روی اپلیکیشن V380 PRO

دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO می‌تواند در صورت عبور شخصی در جلو لنز دوربین هشداری بر روی اپلیکیشن تلفن همراه V380 PRO ارسال کند و کاربر را از اتفاقات محیط مدنظر نظارت مطلع کند. این ویژگی سبب شده است تا نصب این دوربین برای محیط‌های اداری، کارگاهی و صنعتی مناسب باشد.

دید در شب تمام اتوماتیک رنگی و سیاه سفید برای دوربین مداربسته 3 لنزه V380 PRO

دید در شب تمام اتوماتیک رنگی و سیاه سفید برای دوربین مداربسته 3 لنزه V380 PRO

تصاویر تمام‌رنگی با دوربین مداربسته 3 لنزه سیم کارتی

دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO دارای 2 نوع دید در شب متفاوت قابل تنظیم در اپلیکیشن دوربین‌های مداربسته V380 PRO است. در اطراف لنز دوربین مداربسته ال ای دی‌هایی تعبیه دهش است که در شب و تاریکی مطلق به‌صورت خودکار فعال‌شده و می‌تواند تصاویر تا برد 30 متر را تصویربرداری کند تا در شب نیز نظارت کاملی بر محیط اطراف خود داشته باشید.

خرید دوربین مداربسته سه لنزه با کیفیت 6 , 4 پیکسل مدل V380 PRO

خرید دوربین مداربسته سه لنزه با کیفیت 6 , 4 پیکسل مدل V380 PRO

مشخصات ظاهری دوربین وایرلس تحت شبکه سیم کارتی 3 لنزه

دوربین تحت شبکه (WIFI) سیم کارتی 3 لنزه دارای کیس تمام پلاستیکی 2 کیلوگرمی با ابعاد ساختاری 60×60×15 میلی‌متر است. استاندارد مقاومتی بکار رفته در این دوربین IP66 بوده و مقاومت بالایی در مقابل پاشش آب، گردوخاک و ضربات احتمالی خارجی را داد. دوربین بی سیم 3 لنزه گردان سیم کارتی برای استفاده در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی مناسب است.

در لیست زیر مکان‌های مورد نصب و استفاده این دوربین را می‌بینید:

  • باغ
  • ویلا
  • زمین کشاورزی
  • هتل
  • ادارات
  • کارگاه‌های صنعتی
  • و…

استاندارد مقاومتی دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO

استاندارد‌های محافظتی نرخ مقاومت تجهیز در مقابل عوامل محیطی مانند پاشش آب، گردوخاک، یخ‌زدگی دوربین و یا ضربات خارجی است . هرچه استاندارد تجهیز بالاتر باشد مقاومت آن نیز به عوامل محیطی بالاتر است و برای استفاده در محیط‌های مختلف مشکلی نخواهد داشت. استاندارد Ingress Protection) IP) یک استاندارد بین‌المللی برای تعیین مقاومت تجهیزات الکتریکی در مقابل نفوذ ذرات خارجی و آب هست که بیانگر میزان محافظتی است که پوشش یک دستگاه الکتریکی در مقابل  مواد جامد (مانند گردوخاک و غبار) و مایع (مانند آب و مواد نفتی و … ) ارائه می‌دهد. در حقیقت می‌توان گفت درجه IP یا (Ingress Protection) یک استاندارد بین‌المللی است و به معنی توان حفاظت در برابر ذرات زیر (آب و گردوغبار) هست. دوربین مداربسته 3 لنزه سیم کارتی دارای استاندارد IP66 است و مقاومت بالایی در مقابل شرایط محیطی محل نصب دارد.

استاندارد IP66 دوربین مداربسته V380 PRO با سه لنز

استاندارد IP66 دوربین مداربسته V380 PRO با سه لنز

کاربرد مینی اسپید دام سه لنزه سیم‌کارتی

دوربین‌های مینی اسپید دام را به دلیل مشخصات و امکانات منحصربه‌فردی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند می‌توان در اکثر فضاها نصب و استفاده نمود. باقابلیت حرکت چرخشی 360 درجه لنز این دوربین، استفاده در فضاهایی که امکان سرقت اطلاعات و یا اشیاء قیمتی بیش‌تر است دوربین مینی اسپید دام سه لنزه سیم‌کارتی انتخابی ایده‌آل به‌حساب می‌آید. همچنین به دلیل ویژگی دید در شب و ثبت تصاویر رنگی و با جزئیات در تاریکی مطلق باعث شده است که مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارت خور گزینه‌ مناسبی برای نظارت از کارخانه‌ها و مکان‌هایی که دور از شهر قرار دارند باشد. از دیگر کاربردهای این دوربین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در مجتمع‌های مسکونی بزرگ (به دلیل وجود سه لنز دید گسترده‌ای را ارائه می‌دهد)
  • اداره‌ها (جهت کنترل کارمندان)
  • منازلی که کودک و یا سالمند دارند (به دلیل قابلیت مکالمه دوطرفه)
خرید دوربین مداربسته 3لنزه V380 PRO

خرید دوربین مداربسته 3لنزه V380 PRO

جمع‌بندی: قیمت و خرید دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO

دوربین مداربسته سیم کارت خور 3 لنز کیفیت 4 مگاپیکسل در لنز‌های بالایی و 6 مگاپیکسل است. این دوربین دارای کیس تمام پلاستیکی با استاندارد مقاومتی IP66 بوده و با توجه به چرخشی بودن لنز این دوربین، گزینه مناسبی برای استفاده در تمامی محیط‌های اداری، صنعتی، کارگاهی و یا حتی مسکونی است . این دوربین از ویژگی‌های روز سیستم‌های امنیتی برخوردار است و باقیمتی مقرون‌به‌صرفه روانه بازار شده است که سبب شده است تا از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار باشد. برای خرید دوربین مدار بسته چرخشی 360 درجه 3 لنزه با کارشناسان فروشگاه دوربینو (Doorbino.com) تماس حاصل فرمانید.

سؤالات متداول

در ادامه سؤالاتی که مشتریان فروشگاه دوربینو در مورد محصول دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO آورده شده است.

کیفیت دوربین مداربسته سیم کارتی 3 لنزه چقدر است؟

دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO دارای 3 لنز مختلف است. 2 لنز بالایی دوربین کیفیت 4MP و لنز پایینی دوربین دارای کیفیت 6MP است.

آیا دوربین مدار بسته چرخشی 360 درجه 3 لنزه قابلیت دید در شب دارد؟

بله! این دوربین دارای 2 نوع دید در شب سیاه‌وسفید و رنگی است و در شب و تاریکی مطلق تصاویر تا برد 30 متر را ضبط می‌‌کند.

آیا دوربین مداربسته وایرلس سیم کارت خور 3 لنزه V380 PRO نیاز به نصاب دارد؟

خیر! این دوربین برای نصب و راه‌اندازی نیاز به نصاب‌های دوربین مداربسته نداشته و خودتان به‌راحتی می‌توانید دوربین را نصب و از با اتصال به اپلیکیشن V380 PRO راه‌اندازی کنید.

دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO برای کدام محیط‌ها مناسب است؟

این دوربین با بدنه پلاستیکی و استاندارد مقاومتی IP66 برای نصب در تمامی نقاط ایران و تمامی محیط‌های داخلی و خارجی مانند کارگاه‌های صنعتی، ادارات، باغ، ویلا و… مناسب است.

چگونه دوربین تحت شبکه بیسیم گردان 3 لنزه را تهیه کنم؟

برای دوربین مداربسته مینی اسپید دام سه لنزه سیم کارتی V380 PRO می‌توانید با کارشناسان دوربینو (Doorbino.com) تماس حاصل نمایید تا شمارا راهنمایی کنند.

0/5 (0 نظر)
بیشتر
جنس بدنه دوربین مداربسته

پلاستیکی

رزولوشن دوربین مداربسته

2 لنز ثابت 4MP و 1 لنز گردان 6MP

نوع تکنولوژی دوربین مداربسته

تحت شبکه بی‌سیم

نوع دوربین مداربسته

مینی اسپیددام

استاندارد محافظتی

IP66

میکروفون داخلی

2 طرفه داخلی

نوع لنز

لنز 3.6 میلی‌متر ثابت

نوع دید در شب

رنگی خودکار

,

سیاه و سفید خودکار

برد دید در شب

30 متر

زاویه دید

109 درجه بر روی لنز 3.6 میلی متری

گارانتی

2 سال گارانتی

ضد آب بودن

دارد

قابلیت ضد نور

دارد

ابعاد

60*60*15 میلی‌متر

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته مینی اسپید دام 3 لنزه سیم کارتی V380 PRO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.