دوربین مداربسته بیسیم آیمو Bullet 2C IPC-F22P

دوربین مداربسته بیسیم آیمو Bullet 2C IPC-F22P با کیفیت 2MP FULL HD با لنز 2.8 میلی‌متری، دید در شب سیاه وسفید 30 متر و قابلیت تشخیص انسان، میکروفون داخلی و ارسال هشدار جزو دوربین‌های مداربسته پرفروش برند آیمو است. بدنه تمام پلاستیکی با استاندارد IP67 برای نظارت در تمامی محیط‌هاای داخلی و بیرونی مناسب است.

شناسه محصول: DBN-Bullet2CIPC-F22P

قیمت اصلی 2,100,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,920,000 تومان است.

  • فروش از انبار فروشگاه دوربینو

انبار شیراز و تهران

  • حمل و نقل

اولین روز کاری

  • گارانتی معتبر

888 0690 0937

  • برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

6567 015 0990

خرید دوربین مداربسته بیسیم آیمو Bullet 2C IPC-F22P، یک راه‌حل ایده‌آل برای تأمین امنیت و نظارت در محیط‌های مختلف است. این دوربین با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته سیستم‌های امنیتی، امکان مشاهده و ضبط تصاویر با کیفیت بالا را به شما می‌دهد. با استفاده از تکنولوژی بی‌سیم، نصب و راه‌اندازی این دوربین بسیار آسان است و شما می‌توانید آن را در هر نقطه‌ای از منزل یا محل کار خود قرار دهید. در ادامه با فروشگاه دوربینو همراه باشید تا به معرفی دوربین مدار بسته بولت آیمو IPC-F22P بپردازیم.

معرفی دوربین مداربسته بی‌سیم آیمو مدل IPC-F22P

دوربین مداربسته بیسیم ایمو مدل IPC-F22P نسل جدید دوربین‌های مداربسته داهوا است که با برند آیمو در بازار جهانی عرضه‌شده است. دوربین‌های مداربسته آیمو بی سیم بوده و برای نصب نیازی به کابل‌های انتقال تصویر ندارند و تنها با استفاده از شبکه وای فای (WIFI) می‌توانند نظارت کاملی بر محیط مدنظر را ارائه دهند. بیسیم بودن دوربین IMOU IPC-F22P  امر سبب شده است تا نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها ساده باشد. دوربین ایمو مدل F22FP با کیفیت 2 مگاپیکسل و وضوح تصویر 1080×1920 تصاویر با کیفیت مطلوبی را تصویربرداری و انتقال می‌دهد. سنسور تصویر استفاده‌شده در این دوربین از نوع CMOS1/2.8 است که باعث شفافیت بالای تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین آیمو Bullet 2C شده است.

دوربین مداربسته IMOU Bullet 2C هوشمند است و از تکنولوژی‌های روز سیستم‌های امنیتی برخوردار است. مشاهده تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین در اپلیکیشن دوربین‌‌های مداربسته آیمو (IMOU LIFE) به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. جهت ذخیره تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین، در پشت بدنه دوربین درگاه کارت حافظه (SD CARD) تعبیه شده است که می‌توانید تا ظرفیت 256GB تصاویر را ذخیره نمایید. دوربین بولت ایمو 2C IPC-F22P می‌تواند در کنار پکیج‌ دوربین مداربسته تحت شبکه نیز مورد استفاده قرار گیرد. این دوربین دارای درگاه اتصال به شبکه است و می‌توانید با استفاده از کابل دوربین آیمو F22P را به دستگاه ذخیره تصاویر دوربین مداربسته تحت شبکه (NVR) متصل کنید. برای دوربین مداربسته آیمو F22P فضای ابری اختصاص یافته است. دوربین مداربسته ایمو در صورت تشخیص حرکت تصاویر را ه صورت خودکار در فضای ابری (CLOUD STORAGE) ذخیره می‌کند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه آیمو Bullet 2C با کیس تمام پلاستیکی با استاندارد محافظتی IP67 طراحی شده است. IP67 استفاده شده در این دوربین مقاومت بالایی در مقابل پاشش آب، گرد و خاک و ضربات خارجی احتمالی می‌دهد. دوربین مداربسته آیمو F22P برای استفاده در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی مناسب است.

دوربین مداربست وایرلس بولت ایمو 2C IPC-F22P دارای دید در شب تمام اتوماتیک سیاه‌وسفید است و می‌تواند در شب و تاریکی مطلق تا برد 30 متر تصاویر را با کیفیت بالا ضبط و انتقال دهد. مشخصاتی که گفته شد در کنار قیمت اقتصادی این دوربین، خرید دوربین مداربسته ایمو Bullet 2C  را مقرون‌‌به‌صرفه کرده است.

دوربین مداربسته بیسیم ایمو Bullet 2C IPC-F22P مشخصات زیر را دارد.

  • کیفیت 2 مگاپیکسل
  • لنز 2.8 میلی‌متری ثابت
  • بدنه پلاستیکی
  • استاندارد محافظتی IP67
  • دید در شب سیاه‌وسفید 30 متری
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 256GB
  • پشتیبانی از درگاه اتصال به دستگاه NVR
  • قابلیت اتصال به شبکه وای فای (WIFI)
  • ذخیره‌سازی تصاویر در فضای ابری
  • فشرده‌سازی تصاویر H.265
  • قابلیت تشخیص انسان
  • میکروفون داخلی
  • ارسال هشدار بر روی اپلیکیشن IMOU LIFE
دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C IPC-F22P با طراحی زیبا و مستحکم مناسب نصب در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی

دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C IPC-F22P با طراحی زیبا و مستحکم مناسب نصب در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی

مشخصات فنی و کیفیت دوربین مداربسته بیسیم آیمو  Baby Camera Bullet 2C

 دوربین مداربسته بی سیم ایمو مدل F22P کیفیت 2MP FULL HD وضوح تصویر 1080×1920 دارد. دوربین آیمو دارای سنسور تصویر CMOS1/2.8 است و از شفافیت بالایی در تصاویر ضبط‌شده برخوردار است. دوربین مداربسته بی‌سیم آی مو مدل IPC-F22P با کیفیت ۲ مگاپیکسلی، تصاویری واضح و شفاف را ارائه می‌دهد. این وضوح‌بالا به شما امکان می‌دهد جزئیات مهم را به‌راحتی مشاهده کنید، ازجمله چهره‌ها و شماره‌های پلاک خودروها. با تکنولوژی پیشرفته این دوربین، حتی در شرایط نوری کم نیز تصاویر باکیفیتی مناسب ضبط می‌شود.

دوربین بی سیم بولت آیمو 2C F22P برای محیط‌های داخلی مانند منازل، ادارات و فروشگاه‌ها مناسب است و توانایی ارائه تصاویری واضح و دقیق از جزئیات را دارد. همچنین، می‌توانید از آن در فضای باز، مانند حیاط، پارکینگ و محوطه‌های تجاری استفاده کنید. با کیفیت تصویر بالا، این دوربین به شما کمک می‌کند تا هرگونه فعالیت مشکوک را به‌راحتی شناسایی کرده و امنیت محیط خود را تأمین کنید.

لنز بکار رفته در دوربین مداربسته بی سیم کودک IMOU Bullet 2C

لنز بکار رفته در دوربین مداربسته تعیین‌کننده زاویه دید و برد تصویربرداری دوربین مداربسته است. هرچه لنز بکار رفته در دوربین بالاتر باشد زاویه دید بسته‌تری خواهید داشت اما برد تصویربرداری نیز بالاتر خواهد رفت. دوربین مداربسته ایمو مدل F22P لنز ثابت با زوم دیجیتال 2.8 میلی‌متری دارد. تصاویر ضبط‌شده توسط این دوربین دارای زاویه دید گسترده 120 درجه است. لنز 2.8 میلی‌متری این دوربین برای نظارت کلی بر کودکان، سالمندان، پارکینگ، خیابان و… مناسب است.

توجه داشته باشید دوربین مداربسته تحت شبکه آیمو Bullet 2C F22P با 2 مدل لنز 3.6 و 6 میلی‌متری نیز عرضه‌شده است که هرکدام دارای زاویه دید و برد تصویربرداری متفاوتی هستند و با توجه به نیازهای خاص خود، می‌توانید یکی از این لنزها را انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را در محیط موردنظر خود داشته باشید. در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

لنز 2.8 میلی‌متری

لنز ۲.۸ میلی‌متری این دوربین، زاویه دید وسیعی را ارائه می‌دهد که معمولاً حدود 120 درجه است. این لنز برای فضاهای کوچک و محیط‌هایی که نیاز به پوشش گسترده دارند، ایده‌آل است. به‌خصوص در مکان‌هایی مانند اتاق‌های نشیمن و فروشگاه‌ها، این لنز به شما امکان می‌دهد تمام جزئیات را در یک نمای وسیع مشاهده کنید.

لنز 3.6 میلی‌متری

لنز ۳.۶ میلی‌متری تعادل مناسبی بین زاویه دید و وضوح تصویر فراهم می‌کند. این لنز برای مکان‌هایی که نیاز به‌دقت بیشتر دارند، مانند راهروها و ورودی‌ها، مناسب است. زاویه دید این لنز حدود 109 درجه است و به شما کمک می‌کند جزئیات بیشتری را از فواصل متوسط شناسایی کنید، بدون اینکه تصویر خیلی فشرده شود.

لنز 6 میلی‌متری

لنز ۶ میلی‌متری با زاویه دید باریک‌تر (حدود 80 درجه) به شما امکان می‌دهد جزئیات را از فواصل دورتر مشاهده کنید. این لنز برای محیط‌هایی مانند پارکینگ‌ها و محوطه‌های بزرگ مناسب است، جایی که نیاز به نظارت دقیق بر روی اشیاء یا افراد در فاصله‌های بیشتر وجود دارد. با این لنز، شما می‌توانید تصاویری واضح و دقیق از فاصله‌های دورتر ضبط کنید.

ذخیره‌سازی تصاویر دوربین مدار بسته ایمو IPC-F22FP

مشاهده تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین مداربسته Baby Camera به‌صورت آنلاین در اپلیکیشن تلفن‌های همراه دوربین مداربسته آیمو IMOU LIFE امکان‌پذیر است. اپلیکیشن IMOU LIFE قابل‌نصب در تمامی تلفن‌های همراه هوشمند اندروید و IOS بوده و رابط کاربری ساده‌ای دارد. دوربین ایمو با استفاده از درگاه کارت حافظه تعبیه‌شده در پشت دوربین مداربسته می‌تواند تصاویر را تا ظرفیت 256GB ذخیره نماید. دوربین ایمو Bullet 2C دارای ذخیره‌سازی متنوعی است که در ادامه به توضیح هریک خواهیم پرداخت.

  • ذخیره‌سازی در کارت حافظه (SD CRAD)
  • ذخیره‌سازی به‌وسیله اتصال به NVR
  • ذخیره‌سازی به‌وسیله فضای ابری

ذخیره‌سازی تصاویر به‌وسیله اتصال به دستگاه ذخیره تصاویر NVR

دوربین مداربسته بولت بیبی کمرا آیمو مدل F22P می‌توان در کنار پکیج‌های دوربین مداربسته تحت شبکه مورداستفاده قرار گیرد و تصاویر را هم‌زمان می‌توانید مشاهده کنید. این دوربین با درگاه اتصال به شبکه درج‌شده در پشت دوربین می‌تواند به‌وسیله کابل شبکه به دستگاه ذخیره تصاویر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه (NVR) متصل شود. اتصال به دستگاه NVR سبب شده است تا امنیتی تصاویر بالاتر رفته و همچنین با استفاده از هاردهای‌ ذخیره سازی تصاویر بتوانید تصاویر را به مدت طولانی تری ذخیره نمایید. در ادامه فواید اتصال به دستگاه NVR آورده شده است:

  • ظرفیت بالای ذخیره‌سازی: NVRها معمولاً دارای ظرفیت بالایی برای ذخیره‌سازی داده‌ها هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا مدت زمان طولانی‌تری از تصاویر را ذخیره کنید.
  • مدیریت آسان: با NVR، شما می‌توانید به‌راحتی تصاویر را مدیریت و دسته‌بندی کنید. این امکان باعث می‌شود که دسترسی به ویدیوهای ضبط‌شده ساده‌تر شود.
  • کیفیت تصویر بهتر: NVRها معمولاً از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری برای فشرده‌سازی و ذخیره‌سازی تصاویر استفاده می‌کنند که کیفیت تصویر را حفظ می‌کند.
  • دسترسی از راه دور: با استفاده از NVR، شما می‌توانید به‌صورت آنلاین و از هر نقطه‌ای به تصاویر ضبط‌شده دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مشاهده کنید.
  • پشتیبان گیری خودکار: بسیاری از NVRها امکان پشتیبان گیری خودکار را دارند که می‌تواند از اطلاعات مهم شما محافظت کند و در صورت بروز مشکل، تصاویر را بازیابی کند.
  • ادغام با سیستم‌های امنیتی دیگر: NVRها می‌توانند به‌راحتی با دیگر دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ادغام شوند و یک سیستم جامع امنیتی را ایجاد کنند.
  • تجزیه‌وتحلیل هوشمند: برخی از NVRها امکانات تجزیه‌وتحلیل ویدیو را دارند که می‌توانند به شناسایی حرکات مشکوک و فعال‌سازی هشدارها کمک کنند.

ذخیره‌سازی تصاویر به‌وسیله فضای ابری

فضای ابری به‌نوعی از ذخیره‌سازی داده‌ها اشاره دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات خود را در سرورهای آنلاین و از راه دور ذخیره کنند، به‌جای ذخیره‌سازی آن‌ها بر روی دستگاه‌های محلی مانند هارددیسک‌ها یا NAS. این سرورها معمولاً توسط شرکت‌های خدمات ابری مدیریت می‌شوند و کاربران می‌توانند با دسترسی به اینترنت به داده‌های خود دسترسی پیدا کنند.

با استفاده از فضای ابری، شما می‌توانید داده‌های خود را از هرکجا و با هر دستگاهی که به اینترنت متصل است، مشاهده و مدیریت کنید. این تکنولوژی به‌طور گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف، ازجمله ذخیره‌سازی تصاویر دوربین‌های مداربسته، اسناد، موسیقی و فیلم‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

فواید ذخیره‌سازی تصاویر دوربین مداربسته در فضای ابری

در ادامه فواید استفاده از فضای ابری دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C IPC-F22P آورده شده است.

دسترسی آسان:

با فضای ابری، شما می‌توانید از هر نقطه‌ای به تصاویر دوربین خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مشاهده کنید.

امنیت بیشتر:

داده‌ها در فضای ابری معمولاً با رمزنگاری محافظت می‌شوند، که از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

مقیاس‌پذیری:

فضای ابری این امکان را به شما می‌دهد که بر اساس نیاز خود، حجم ذخیره‌سازی را افزایش دهید.

بکاپ خودکار:

بسیاری از خدمات ابری به‌طور خودکار از داده‌های شما بکاپ می‌گیرند، بنابراین نگران از دست دادن اطلاعات مهم نخواهید بود.

کاهش هزینه‌های سخت‌افزاری:

با ذخیره‌سازی ابری، نیاز به خرید و نگهداری تجهیزات محلی کاهش می‌یابد.

تجزیه‌وتحلیل پیشرفته:

برخی خدمات ابری امکانات تجزیه‌وتحلیل ویدیو را ارائه می‌دهند که می‌تواند به شناسایی حرکات مشکوک کمک کند.

امکان اشتراک‌گذاری آسان:

شما می‌توانید به‌راحتی ویدیوها را با دیگران به اشتراک بگذارید، بدون نیاز به انتقال فایل‌های بزرگ.

تکنولوژی بکار رفته در دوربین مداربسته IMOU Bullet 2C F22P

دوربین مداربسته IMOU Bullet 2C F22P با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته، راه‌حلی مطمئن برای نظارت و امنیت است. این دوربین با کیفیت تصویر بالا، قابلیت دید در شب و اتصال بی‌سیم، تجربه‌ای راحت و کارآمد از نظارت را فراهم می‌کند. با امکانات هوشمند مانند تشخیص حرکت و هشدارهای فوری، IMOU Bullet 2C F22P به شما این امکان را می‌دهد که امنیت محیط خود را به‌خوبی مدیریت کنید. این دوربین، انتخابی مناسب برای منازل و کسب‌وکارهاست در ادامه به توضیح ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوربین ایمو Bullet 2C  پرداخته‌ایم.

  • تکنولوژی تشخیص انسان
  • میکروفون داخلی
  • ارسال هشدار بر روی تلفن همراه

تکنولوژی تشخیص انسان (Human Detection)

قابلیت تشخیص انسان دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C IPC-F22P

قابلیت تشخیص انسان دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C IPC-F22P

دوربین مداربسته بیسیم آیمو Bullet 2C IPC-F22P برای نصب در محیط‌های خانگی و مراقبت از کودکان یا سالمندان بسیار رایج است. این دوربین دارای قابلیت تشخیص حرکت است و در صورت حرکت جنبنده‌ای در روبروی لنز دوربین هشداری بر روی اپلیکیشن IMOU LIFE ارسال می‌کند. گاهی ممکن است با عبور حیوانات خانگی و یا دیگر جنبنده‌های هشدار‌های پیاپی برای کاربر ارسال‌شده و باعث شود تا کیفیت نظارت کاهش یابد. تکنولوژی تشخیص انسان (Human Detection) این قابلیت را به دوربین می‌دهد تا تنها در صورت عبور انسان هشدار برای کاربر ارسال کند و باعث افزایش کیفیت نظارت موثر بر محیط مدنظر شود.

میکروفون داخلی دو طرفه مداربسته بیسیم ایمو Bullet 2C IPC-F22P

قابلیت مکالمه دو طرفه دوربین مداربسته بیسیم IMOU Bullet 2C

قابلیت مکالمه دو طرفه دوربین مداربسته بیسیم IMOU Bullet 2C

دوربین مداربسته بیسیم آیمو IPC-F22P دارای میکروفون داخلی است و می‌تواند علاوه بر تصویربرداری با کیفیت بالا، صدای محیط اطراف را نیز ضبط و ذخیره نماید. این قابلیت سبب شده است تا کیفیت نظارت بر محیط افزایش یابد و نظارت کاملی بر محیط مدنظر داشته باشید. در ادامه به فواید مکالمه دو طرفه دوربین بیسیم ایمو Bullet 2C پرداخته‌ایم:

  • محل کار: برای نظارت بر کارمندان، برقراری ارتباط با تیم و همچنین نظارت بر فعالیت‌های مشکوک.
  • فروشگاه‌ها و مغازه‌ها: برای برقراری ارتباط با مشتریان و نظارت بر رفتارهای خریداران، به ویژه در مواقعی که کارکنان در دسترس نیستند.
  • مدارس و مهدکودک‌ها: برای نظارت بر دانش‌آموزان و ارتباط با معلمان یا والدین.
  • محیط‌های عمومی: مانند پارک‌ها یا مکان‌های تفریحی، که نیاز به نظارت و ارتباط با افراد مختلف وجود دارد.
  • ساختمان‌های تجاری و اداری: برای تأمین امنیت و نظارت بر ورود و خروج افراد.
  • مناطق صنعتی: برای نظارت بر کارکنان و ایمنی در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها.
قابلیت ارسال هشدار بر روی اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند IMOU LIFE دوربین بیسیم بولت ایمو IPC-F22P

قابلیت ارسال هشدار بر روی اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند IMOU LIFE دوربین بیسیم بولت ایمو IPC-F22P

دوربین مداربسته آیمو می‌تواند در صورت تشخیص حرکت، تشخیص انسان هشداری بر روی اپلیکیشن IMOU LIFE ارسال کرده و کاربر را از اتفاقات محیط مدنظر نظارت مطلع کند. اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند دوربین مداربسته ایمو IMOU LIFE  قابل‌نصب در تمامی تلفن‌های هوشمند اندروید و IOS بوده و رابط کاربری ساده‌ای دارد. در اپلیکیشن آیمو تمامی تنظیمات مربوط به تصویربرداری، مشاهده تصاویر، مدیریت نصاویر ذخیره شده در فضای ابری و… قابل تنظیم است.

نظارت شبانه‌روزی با دید در شب دوربین IMOU Bullet 2C

دید در شب سیاه و سفید 30 متر دوربین مداربسته بیسیم بولت ایمو IPC-F22P

دید در شب سیاه و سفید 30 متر دوربین مداربسته بیسیم بولت ایمو IPC-F22P

دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) ایمو Bullet 2C IPC-F22P دارای دید در شب تمام‌اتوماتیک است. در شب و تاریکی مظلق سنسور IR به‌کار رفته در اطراف لنز دوربین به‌صورت خودکار فعال شده و تصاویر سیاه و سفید شفاف را تا برد 30 متر تصویربرداری و انتقال می‌دهد.

مشخصات فیزیکی و محیط نصب دوربین مداربسته بیسیم ایمو Bullet 2C IPC-F22P

قابلیت ضد آب و ضد گرد و خاک استاندارد IP67 دوربین مداربسته بیسیم IMOU Bullet 2C

قابلیت ضد آب و ضد گرد و خاک استاندارد IP67 دوربین مداربسته بیسیم IMOU Bullet 2C

دوربین مداربسته تحت شبکه آیمو Bullet 2C کیس تمام پلاستیکی مقاوم 240 گرمی داشته و با ابعاد ساختاری 147.7×74.2×74.2mm طراحی‌شده است که این دوربین را جزو دوربین‌های کوچک دسته‌بندی می‌کند. این دوربین دارای استاندارد محافظتی IP67 است و مقاومت بالایی در مقابل گردوخاک، پاشش آب و ضربات خارجی دارد. کیفیت بالای تصویربرداری دوربین در کنار بدنه مقاوم آن سبب شده است تا قیمت خرید دوربین بی سیم آیمو F22P مقرون‌به‌صرفه باشد. با توجه به ویژگی‌های مقاومتی این دوربین، می‌توان آن را در شرایط مختلف جوی و نوری نصب کرد و از امنیت محیط خود اطمینان حاصل کرد.

محیط نصب دوربین مداربسته آیمو IPC-F22P

خرید دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C IPC-F22P مناسب برای نصب در تمامی شرایط مختلف آب و هوایی

خرید دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C IPC-F22P مناسب برای نصب در تمامی شرایط مختلف آب و هوایی

دوربین مداربسته ایمو F22P با طراحی و ویژگی‌های خاص خود، برای نصب در محیط‌های متنوع مناسب است:

  • محیط‌های داخلی:
    • منزل: مناسب برای نظارت بر اتاق‌های نشیمن، راهروها و ورودی‌ها برای نظارت بر کودکان و یا سالمندان و دیگر اعضای خانواده
    • ادارات: قابل‌استفاده در دفاتر و سالن‌های کنفرانس برای نظارت و امنیت.
  • محیط‌های خارجی:
    • محوطه‌های باز: ایده‌آل برای نصب در حیاط، پارکینگ و محوطه‌های تجاری.
    • سایت‌های ساختمانی: مناسب برای نظارت بر فعالیت‌ها و ایمنی در محل‌های ساختمانی.
  • محیط‌های تجاری:
    • فروشگاه‌ها: کاربردی برای نظارت بر نقاط فروش و جلوگیری از سرقت.
    • انبارها و کارخانه‌ها: مناسب برای نظارت بر فرآیندها و ایمنی کارکنان.
  • نصب بر روی دیوار و سقف:
    • قابلیت نصب بر روی دیوارها و سقف‌ها به‌صورت ثابت یا قابل تنظیم که به شما این امکان را می‌دهد تا زاویه دید بهینه‌ای داشته باشید.

سؤالات متداول

 در ادامه سؤالاتی که مشتریان فروشگاه دوربینو در خصوص دوربین مداربسته بیسیم ایمو Bullet 2C IPC-F22P آورده شده است. این سؤالات و پاسخ‌ها می‌توانند به شما در درک بهتر قابلیت‌ها و ویژگی‌های دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C کمک کنند.

آیا دوربین مداربسته بیسیم بیبی کمرا ایمو F22P قابلیت دید در شب دارد؟

بله، این دوربین با تکنولوژی دید در شب IR مجهز شده است که به شما امکان می‌دهد حتی در تاریکی کامل نیز تصاویر واضحی را تا رد 30 متر دریافت کنید.

نصب دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C چقدر زمان می‌برد؟

نصب دوربین ایمو F22P بسیار آسان است و معمولاً تنها چند دقیقه طول می‌کشد. با استفاده از راهنمای نصب و پایه‌های ارائه‌شده، می‌توانید آن را به‌سرعت راه‌اندازی کنید.

آیا این دوربین به Wi-Fi متصل می‌شود؟

بله، دوربین آیمو F22P به شبکه Wi-Fi متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا از هر نقطه‌ای به تصاویر دسترسی داشته باشید.

آیا می‌توان تصاویر دوربین مداربسته IMOU IPC-F22P را در فضای ابری ذخیره کرد؟

بله، دوربین آیمو F22P قابلیت ذخیره‌سازی تصاویر در فضای ابری را دارد، که به شما امکان دسترسی به داده‌ها از هر مکان و در هر زمان را می‌دهد.

آیا دوربین مداربسته آیمو Bullet 2C از تشخیص حرکت پشتیبانی می‌کند؟

بله، این دوربین دارای قابلیت تشخیص حرکت است که به شما اطلاع می‌دهد در صورت شناسایی هرگونه حرکت مشکوک.

آیا دوربین مدار بسته بی سیم ایمو Bullet 2C در برابر آب و گردوغبار مقاوم است؟

بله، دوربین آیمو F22P با استاندارد IP67 طراحی‌شده است، که آن را در برابر آب و گردوغبار مقاوم می‌سازد و برای نصب در محیط‌های خارجی مناسب است.

کیفیت تصویر دوربین بی سیم ایمو F22P چقدر است؟

دوربین آیمو F22P با کیفیت ۲ مگاپیکسلی تصاویر واضح و با جزئیات دقیق را ارائه می‌دهد.

آیا می‌توان به‌صورت هم‌زمان تصاویر را روی چند دستگاه مشاهده کرد؟

بله، شما می‌توانید به‌صورت هم‌زمان تصاویر دوربین را روی چند دستگاه متصل به اینترنت مشاهده کنید، مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها.

چگونه دوربین مداربسته IMOU Bullet 2C را تهیه کنم؟

برای خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی آیمو مدل IPC-F22P می‌توانید با کارشناسان دوربینو (Doorbino.com) تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

جمع‌بندی: قیمت خرید دوربین مداربسته ایمو Bullet 2C

دوربین مداربسته بی‌سیم آیمو Bullet 2C IPC-F22P یک راه‌حل عالی برای تأمین امنیت و نظارت در محیط‌های مختلف و نظارت بر کودکان و سالمندان است. با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی، این دوربین تصاویری واضح و دقیق ارائه می‌دهد و قابلیت دید در شب آن، نظارت در شرایط نوری کم را ممکن می‌سازد. طراحی مقاوم و استاندارد IP67 باعث می‌شود این دوربین برای استفاده در محیط‌های خارجی مناسب باشد. قابلیت اتصال بی‌سیم، نصب آسان و امکانات هوشمند مانند تشخیص حرکت و ذخیره‌سازی ابری، این محصول را به گزینه‌ای کارآمد و کاربردی تبدیل کرده است. با توجه به ویژگی‌های متعدد و عملکرد قابل‌اعتماد، دوربین آیمو Bullet 2C IPC-F22P انتخابی مناسب برای منازل، ادارات و محیط‌های تجاری است که به دنبال امنیت و نظارت دقیق هستند. برای مشاوره و خرید دوربین مداربسته ایمو Buller 2C IPC-F22P با کارشناسان فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته دوربینو تماس حاصل نمایید.

0/5 (0 نظر)
بیشتر
برند

آیمو

جنس بدنه دوربین مداربسته

پلاستیکی

نوع تکنولوژی دوربین مداربسته

تحت شبکه بی‌سیم

رزولوشن دوربین مداربسته

2 مگاپیکسل

نوع دوربین مداربسته

مینی اسپیددام

استاندارد محافظتی

IP66

میکروفون داخلی

2 طرفه داخلی

نوع لنز

لنز 2.8 میلی‌متر ثابت با زوم دیجیتال

نوع دید در شب

سیاه و سفید خودکار

برد دید در شب

30 متر

ابعاد

147.7 × 74.2 × 74.2mm

زاویه دید

100 درجه بر روی لنز 2.8 میلی‌متری

گارانتی

2 سال گارانتی

قابلیت ضد نور

دارد

ضد آب بودن

دارد

وزن

240 گرم

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته بیسیم آیمو Bullet 2C IPC-F22P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.